måndag 30 januari 2012

Spurta in med era....

.... bidrag till vår Spel & Dobbel- utmaning!
Priset är att vara GästDesigner hos oss på Scrapbutiken under mars 2012.



NU, ska jag visa er en liten godisbit som tog ca sju minuter från det att jag tog fram pappret till färdig liten ask.


Ja, det är sant!
Härom helgen hade scrapbutiken lite "kom - och - prova - Silhouette Cameo".
Det gjorde ju jag eftersom jag snart är en övertygad och lycklig ägare till ovannämnda maskin.
Den här lilla presentväskan följer med programvaran när man köper en ´Cameo`.
Jag valde papper, tryckte på några knappar (med hjälp av Jonny i butiken...) och ut kom denna färdigskurna mall! Kan det bli bättre?
Den här lilla väskan är lagom att stoppa tre fina praliner i eller en liten smyckesask, tex.
Åh vad roligt man kan ha med denna maskin!

Ni vet väl om att man kan använda sig av Scrapbutikens maskiner under kurserna?
Tex Cameo, Bia, Cuttelbug, bigshot mm.

Jag hoppas jag hinner lägga in lite inspiration till utmaningen,innan jag stupar i säng!
Tills dess,
på återseende!
                            Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar