måndag 23 januari 2012

När kommer.....

... sommaren egentligen!?
Idag visar jag er ett kort som kom till av mina gamla Dt-kit. Det kom till enbart för att det är mörkt ute, ruskväder och inte riktig vinter-än......
Kortet tycker jag har en vår/försommarkänsla.
Mmm, jag längtar dit!
Ett väldigt enkelt kort. Stämpeln är privat från Some Odd Girl. Även grattisstämpeln är egen men gammal som gatan så jag vet inte var den är ifrån.
Just den stämpeln ställde till det lite....
Färgen jag stämplade med blev så färgstark så jag tänkte jag skulle täcka över med en vit glaze-penna.
Det blev inte bra.... Det såg ut som nån hade hällt gips lite halvhjärtat över texten....
Sista chansen var att gå över med Glossy.

 Det gjorde susen, då såg det mer ut som en färg. Men vad för färg kan jag inte säga, kan ni?
Av bara farten fick en ballong Glossy också.
Kortet står upp och insidan har samma papper som utsidan. Eftersom det är spillpapper så har jag inte namnet kvar. Men Petra och Jonny har ju stenkoll som vanligt!

Glöm inte att ruska fram lite inspiration till vår utmaning, Spel & Dobbel. Snart kommer mer inspiration!
Ha en underbar vecka och
på återseende!  // Linda

1 kommentar: