torsdag 5 januari 2012

Dags för sommar?

Ja man kan ju undra vart vintern tagit vägen. Ett av papper som var med i mitt sista kitt var av märket BoBunny och det kändes riktigt glatt och lite tankar på sommaren fick jag. Så det blev en LO från sommaren då vi var och hälsade på barnens farföräldrar i Australien. Poppy och Bree sitter och leker en "kill-ramsa" i trädgården på deras baksida.

Har använt två färgglada papper från BoBunny. Det randiga har jag använt både fram och baksida av. Mattade med en svart cardstock för att få ett lite skarpare utseende. Sedan har jag dekorerat med egna klistermärken, knappar och blomma.


Tycker också att ni ska kolla in den urläckra tejpen från YouDo som finns i butiken. Har klippt ändarna så att de ska likna en vimpel. Jag kommer här framöver visa er olika sätt som man kan använda den här tejpen.




1 kommentar: