söndag 3 mars 2013

Påskalbum

Här kommer framsidan på mitt nya påskalbum gjort av en massa nyheter som har kommit in i Scrapbutiken.
Gå gärna in och titta på bilden så den blir större, det syns inte så mycket på denna lilla bild.
Jag har använt min av vanlig kartong som jag stansade ut hål i för ringarna som binder ihop albumet.
Jag har använt mig av cardstock ovanpå kartongen och dekorerat med samma papper som jag använde på förra inlägget från Reprint fyllt med fina blommor.
Kolla in spetsen i Rosa från Reprint...

Jag är lite inspirerad av de gamla albumen som det verkligen stod Album på. Detta har jag skrivit med Liquid pearls 

Blomsterstjälken och den stora blomman är från Prima . Rosorna från min privata gömma men inköpta i butiken.

Pärldekoren har jag gjort med Liquid Pearls samt använt mig av en dies från Cherry Lynn.

Här syns blomsterstjälken lite bättre 

Här syns ringarna och jag kommer att komplettera upp dessa med mer dekorationer.
Så fortsättning följer...

nästa vecka kommer ni att få se uppslag nummer 1 

Ha det så bra!
/Nettan




1 kommentar: