söndag 17 mars 2013

Påsk-korts-tävling 2


Påsk-korts-tävling 2

Nu har tiden gått ut för påsk-korts-tävling 1 gått ut och här kommer nr 2.

En korttävling per vecka med nya utmaningar och instruktioner att följa.
Man får poäng för varje tävling man är med i sedan röstar DT-tjejerna och Scrapbutiken efter sista tävlingen.

Nu kommer del 2 i vår påsk-korts-tävling som pågår i tre veckor.

Denna veckan vill jag att ni följer min skiss:

Valfria färger, låt fantasin flöda. Det ska framgå tydligt att ni följt skissen.




Här kommer lite inspiration:
 Här har jag använt mig av bildmålarnas julstämpel och gjort den "påskig" i stället. Sedan har jag lagt till lite bladknoppar också för att få grenen att se lite vår-ig ut. Jag har svårt att slita mig från den lite äldre stilen med distressade kanter

Kortet invändigt. Stämplar kommer man långt med!

Baksidan och framsidan.

Baksidan


Priser:

1-5 deltagare: Scrapbutiken och deras dt-tjejer utser en vinnare som får ett hemligt dekorationspaket.
Fler än 5 deltagare: Scrapbutiken och deras dt-tjejer utser en vinnare som får ett hemligt dekorationpaket + ett dekorationspaket som lottas ut bland deltagarna.


Bidraget ska vara nygjort och skapat endast för denna tävling. Blogga ditt bidrag. Lägg till ditt bidrag under inlinkz. Har du ingen egen blogg kan du  skicka en bild till mig på rogestad(snabel-a)telia.com Jag skickar svar att jag fått in bidraget. Hör du inget så hör av dig igen, då kan det ha hamnat i skräpposten. 
Det går också bra att lämna in bidrag i butiken.


Tävlingen nr 2 är öppen fram till kl 12.00 den 24 mars.

Tävlingen nr 3 är öppen fram till kl 12.00 den 31 mars. (Tävling 3 släpps kl 12 den 24 mars)


Scrappa lugnt!
/Nettan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar