torsdag 7 april 2011

Du finns i mina tankar.....

Favoritpapper igen, för vilken gång i ordningen vet jag inte. Har gjort ett kort där jag använt ett ljuvligt papper från Inkido. Det rutiga är en sida av pappret och små hjärtan på grå botten är den andra sidan. Tycker att detta är ett papper som passar lika bra till julkort som till andra kort. Använde ett silverfärgat band som jag knöt en rosett på, under fäste jag ett rött organzaband för att det silvriga bandet ville drunkna lite i det mönstrade pappret. Här finns flera fina organzaband. Stämplade med en ganska smal textstämpel som jag klippte till något som skulle likna en banderoll. I butiken finns massor med fina textstämplar som passar. De röda minirosorna kommer också från butiken och är alldeles perfekta ihop med den röda nyansen i papprena.

Material från Scrapbutiken:

Grå cardstock

Mönstrat papper från Inkido (This Love)

Organzaband

Minirosor


Övrigt material jag använt är det silverfärgade bandet, kantstans från Martha Stewart och textstämpeln från Vilda Stamps.

1 kommentar:

  1. Jättevackert kort! Härlig kombo av färger och mönster! :)

    SvaraRadera