söndag 13 oktober 2013

LO med Bildmålarnas höst stämplar

Här kommer en LO på en av mina senast inköpta kaniner en Belgiska Jätte som heter Morwen.
Dottern skrev ut en bild i svartvitt för att hon ville rita av kaninen, när hon var klar tänkte jag att man kanske skulle kunna göra någonting med denna svartvita bild och det blev starten till denna LO.


Papper är  Cut & Paste - Loved 
Texten har jag klippt ut i rosa cardstock. Först skrev jag ut från datorn i tunt papper, sedan klippte jag ut bokstäverna och ritade upp dem på rosa cardstocken och klippte ut dem "igen" och limmade fast dem.


Fina hjärtan i collection Anna Marie med klister på baksidan 
svart webb




Kaninerna till vänster är en äldre stämpel
Flickan med räfsan - SBV Räfsa
Kaninerna till höger - Vänner på stubbe
Flickan till vänster - SBV Paraply

Här hade jag lite roligt. Eftersom jag har blivit lite kanintokig vill jag gärna att det ska finnas med kaniner i stället för teddybjörnar så jag har maskat en hel del på denna bild och ritat till lite så det ska passa in i min LO. Det tar tid men är roligt. Klicka gärna på bilden för att se en förstoring.


I nedre högra hörnet har jag satt en knapp från Anna Marie collektionen


Dekorationer från butiken enkla blommor, pärlband som dekoration i mitten på blomman, och halvpärlor i den andra blomman. 

Ses om en vecka
/Nettan

2 kommentarer: