tisdag 8 oktober 2013

En snabb fixad skrivbok!

Hejsan,

Det känns som det var länge sedan vi sågs.... Jag är inte helt borta även om det känns som det just nu. Hinner inte riktigt med allt jag vill...

Idag tänkte jag i alla fall visa er en skrivbok som jag fixat till lite. Jag har använt papper ur en av de serier som jag fått i mitt DT-kitt för oktober. Det är nya papper som finns i butiken och kommer från MME och serien heter Chalk Studio. Jag har använt ett jättefint papper med bokstäver på som heter Lettered och ser ut så här:


Lettered - CS1002
Jag har också använt en jättefin etikett som är ur samma serie:

 Ettiketter - CS1019
Jag har blandat dessa produkter med ett papper ur MME serien Happy Hunting och ett papper som heter Skull. Dessa papper kostar endast 10 kr. Mycket bra pris tycker jag med tanke på att de är tjocka och av mycket bra kvalitet. 

Två biljetter har jag använt. De säljs i en förpackning som ser ur så här:
Det är 24 biljetter och tags . Visst är de snygga? Ni kommer få se mer av dessa på ett av mina nästa alster.

Så här blev min skrivbok







Hoppas nu att ni får en fortsatt trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. A stunning journal, so creative.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    SvaraRadera
  2. Jättefin.


    Har en liiiiten fråga bara,
    Har jag missat nästa julutmaning eller är den på g?

    SvaraRadera