torsdag 17 oktober 2013

Chokladkort

Idag är det dags för lite julkänsla i bloggen. Först ut ett chokladkort, med Mimosa öronmuff. Det här är en av Bildmålarnas nya stämplar i årets julkollektion. Så underbart söt! Kortstommen har jag vikt av vit cardstock och jag har använt mönstrat papper från Maja Design, december - vintage winter. Kanterna har jag chalkat med distress ink frayed burlap. Hörnen har jag stansat ut med Cherry Lynns lace corner deco 1. I det nedre hörnet har jag använt röda julstjärnor. På min egenklippta banner har jag stämplat en julhälsning. Kortet har jag knutit ihop med röd organza.


På kortets insida finns det självklart mumsig choklad och plats att skriva en liten personlig julhälsning.


På kortets baksida har jag maskat in Mimosa i min personliga stämpel.


Ha en bra torsdag och titta tillbaka senare, för det blir mer jul i bloggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar