onsdag 19 mars 2014

En liten enkel utmaning

Här kommer det en liten enkel tävling för alla som läser vår blogg och älskar Dies, som jag:)
Jag har utmanat mig genom att göra ett dies kort, det ska finnas ett sammanhang och inte vara rörigt.
Jag har bara använt en stämpel, bildmålarnas flicka vinkar.



Så utmaningen till Er blir att använda era Dies och bygga ett kort, i stället för stämplar kan man säga.
Minst en stämpel ska användas och sen hur många Dies du vill använda för att göra ett annorlunda kort.
Låter det svårt? Börja med att kolla vilka fina Dies du har och vad du kan göra. Trädet jag har använt är från våra nyaste Dies Memorybox.  Priser kommer det att bli, hur många bestäms efter hur många som är med och tävlar. Ni har till och med söndagen den 13/4 kl. 23,59 på er att lämna in era bidrag till oss. Maila bilden till scrapbutiken@telia.com Vi hoppas att vi får se många roliga och fina bidrag. Lycka till. 
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar