söndag 21 oktober 2012

Just to say...

 I mitt nya månads-DT-kitt fanns det många fina höstfärger. Färger som jag inte är van att jobba med men som blev en utmaning. När jag väl satt igång fick jag väldig fart och har nu snart använt upp hela kittet till fem olika alster som kommer på bloggen veckorna framöver.
Jag hade lite svårt att komma på vad man skulle kunna använda kortet till, så därför lämnade jag det öppet med Just to say... då kan man skriva vad man vill på baksidan sedan.

 Tim Holz blomsterdies. i cardstock, lösa pistiller och glitterlim. Bladen är en stans som jag inte vet märket på men Petra i butiken vet.
 
 En liten trädekoration som finns i Scrapbutiken.
 
 Flera blommor från Tim Holzdiesen med strasspärlor i mitten. Diesen till Tossa tror jag är en Spellbinder - men fråga gärna i Scrapbutiken.
 
Bildmålarnas stämpel - Flygande Tossa Som vanligt målad i Distress Markers.
 
 Passa på att boka tid och kom in och pyssla i butiken. Ett bra sätt att skaffa inspiration på.
Välkomna!
 
Ses snart /Nettan
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar