onsdag 24 oktober 2012

Farmor Karin i dova höstfärger

En svag stämpel som informerar vem som finns på bilden. 

Reprints fina halvpärlor i olika storlekar som man kan placera ut i olika mönster, jättefina dekorationer som finns i butiken i olika färger.

Här är en stor blandning av blommor. Prima är de platta, i två av blommorna har jag använt en brad som mitten"pistill". Den stoa metallblomman har jag hittat på Loppis i Skänninge och den har jag dekorerat med en halvpärla. Jag har även använt tre små rosor som "mitt".

Metalldekoration från butiken med en ros i, lite strasspärlor på rad. Rosenbladen är en stans.
Jag har använt min nya fina Martha Stewartstans som spetsbakgrund bakom kortet.

Det finns massor av fina band i butiken. Det är en dies av okänt märke som bildar hörnet på kortet.
Pappret är från Stamperia 
 
Ses på söndag /Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar