tisdag 9 oktober 2012

Ett sista alster...

Till sist........
....har jag äntligen fått tid att knåpa ihop ett kort att visa. Detta kommer vara det sista jag visar er i egenskap av DT-medlem i Scrapbutiken.
Livet går fort när man jaobbar heltid, har två små barn och pluggar halvtid..... Det var dags att sortera och tyvärr blev det detta uppdrag som fick det kortaste strået.
Jag vill tacka Petra & Jonny för den tid och energi de lagt ned i oss designers och jag har lärt mig mycket och inte minst, fått väldigt goda vänner på vägen!

Här visar jag ett kort till en tjej som fyller år på lördag.
Alla papper finns i butiken. Stämpeln är privat (tickled pink), likaså diesen (CK) och den lila ståltråden.
Jag har målat med de härliga Copicpennorna som jag bara måste ha ALA av, kolla i butiken, de är underbara!

Jag önskar alla en härlig scraphöst och hoppas på många fina bidrag i julkortsutmaningen!
tack och hejdå!  // Linda alias Papermum



4 kommentarer:

  1. Hur blir man DT-medlem? jag vill!!=)

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Lycka till med livet och tack för all inspiration som du har spridit via den här bloggen.
    Kramar Outi

    SvaraRadera