fredag 8 juni 2012

Hej kära läsare, nu kommer ett nytt inlägg från mig, Gäst DT Tina. Pga sjukhusvistelser hitan och ditan har jag inte kunnat blogga enligt planering. Men här kommer mitt nyaste kort!
 Grön cardstock använde jag som grund för hela kortet, därpå brun cardstock och vit cardstock. Pappret med fjärilar på, finns i scrapbutiken. Har dock glömt dess namn. Använde också enkelt band som ett lås på kortet.
 Stämplen är från scarpbutiken.
 En stämpel som är ett ornament i bakgrunden på den vita cardstocken, med en simpel rosa ros med en Nettan-ros jag kallar det, min mor DT Nettan har lärt mig detta.
Flickan är en digital stämpel som jag färglagt med distress markers.  
 Inuti kortet har jag använt vit cardstock med hörnstämplar från scrapbutiken. Färgen till stämplarna är "distress: Walnut stain" helt klart min favorit!
 Här har jag använt brun cardstock och ett med 3D kuddar.
 Det gäller samma här, brun cardstock med en stämpel på vit cardstock från scrapbutiken.

Detta är då baksidan, där jag använt okänd stämpel.

Alla kanter på kortet är distressade med favorit färgen "walnut stain".

Hoppas ni blev nöjda med detta kort! och släng gärna in en kommentar / Gäst DT Tina. 

1 kommentar: