lördag 16 juni 2012

Här kommer ett sent inlägg! Detta blir då mitt sista inlägg som gäst DT.


Som bas använde jag ljus rosa cardstock med det otroligt snygga pappret från collectionen "summer dream" som är distressad med "antique linen" samt en kartongbit på baksidan så kortet håller sig stadigt. Därpå använde jag vit cardstock med ett rosa journalingcard. På journalingcard använde jag en privat stämpel från reprint med distressfärgen "walnut stain". Till höger och över journalingcardet använde jag vit spets från scrapbutiken. På spetsen satte jag dit "strass pärlor" från privat men finns även liknande i scrapbutiken.

En närmare bild på kortet.

Ramen är en dize som finnsi scrapbutiken. Den är samt distressad med distressen "antique linen". Flickan har jag färglagt med distress markers på akvarell papper.

Rosorna kommer från scrapbutiken, samt rosenbladen som är både stansade och embossade. Det är en nyhet som kommer komma in i butiken alldeles strax! (min nya favorit!!)

Då får jag tacka för mig som gäst DT. Det har varit en rolig upplevelse och tack för alla fina kommentarer. Tack Petra och Johnny för allt det fina materialet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar