fredag 15 juni 2012

Äntligen sommarlov!

Nja, nästan i alla fall för oss lärare. Ett par dagars jobb kvar och sedan ledigt. Jag laddar för massor av pyssel. Det har varit helt otroligt mycket att göra på jobbet och runt omkring så det har tyvärr inte blivit så mycket gjort här. Men nu väntas massor med rolig sommarläsning här på Scrapbutiken! Idag tänkte jag tipsa om två produkter jag gillar massor och som finns i butiken. Den första är de här små bokstavklistermärkena. De finns i olika färger och kostar endast 29kr. För detta får du faktiskt hela 1404 märken, inte dåligt va! Så passa på att kolla in dessa när du är i butiken nästa gång. Produkt nr 2 är en stans. Petra har fått in massor av olika stansar till riktigt bra priser. Den här lilla sötingen fick följa med direkt hem till mig: Den blir mycket söt när man stansar ut den. Det går dessutom att trä ett band igenom den, vilket jag har gjort i dagens projekt. Visst blev de söta? Då undrar ni kanske vad jag bjuder på idag. Jo jag är ju en list människa! som gillar att planera och organisera. Men just nu har det varit alldeles för mycket lösa lappar och kort minne. Därför bestämde jag mig för att göra en utmaningskalender till mig själv. Tog en helt vanlig kalender som jag köpte för en tia på bokhandeln och pimpade framsidan. Sedan kan jag fylla på på rätt dag när olika tävlingar och utmaningar ska vara inlämnade. Allt material kommer från Scrapbutiken förrutom stämpeln som är digi från Some Odd Girl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar