fredag 27 april 2012

Mer distressmålning med Bildmålarna

Nu har jag varit igång och lekt med mina Distress Markers igen. Och även maskat ihop Bildmålarnas bagarpojke och vänskapsrecept, en teknik jag kommer att visa i morgon på träffen.
Dessa pennor är jätteroliga att leka med när man har ett bra akvarellpapper.



I butiken finns många fina dies från Marianne Design och härliga motiv från Bildmålarna.
Och vill ni träffa Bildmålarna i person så finns de med på träffen...


Det var allt från mig, jag hoppas att vi ses i morgon på Folkungaskolan. Ska bli jätteroligt att träffa massa härliga scrappande människor igen :)
Ses i morgon!

Kram


2 kommentarer:

  1. Så snyggt! Härlig färgläggning med dina nya markera!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Snyggt kort, fin maskning och färgläggning!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera