måndag 9 april 2012

Ett sent.....

......inlägg blev det idag.
För idag är sista dagen på ledigheten och det är mycket som ska hinnas med!
I alla fall, jag ska visa er ett ´work in progress` idag.
Jag har i mitt senastre DT-kit fått med underbara papper från Primas Sun kiss Collection. De är underbart varma och soldränkta papper.
Jag blev så sugen på sommar och semester när jag satt med det i handen att jag kunde inte klippa i det och bara använda bitar....
Så det fick bli ett helt papper och ett kollage istället!
Tanken är att det ska bli mer saker som jag kan bocka av i höst.

Så, håll tillgodo med min sommar-checklista.  =-)


 Så här ser den ut idag men den ska bli en canvastavla så småningom.
Titeln och checklista + 2012 är privata stämplar som jag embossat i brunt.


Det här är ett gammalt alfabet som jag fått ifrån ett månadskit. Jag lät bokstäverna sitta kvar på pappret när Glossy´n skulle torka. När jag sen måttade in var den skulle vara såg jag att det blev lite mer liv av att inte varje bokstav satt fast.

 Hjärtat är format av en tunn tråd som finns i flera färger i butiken. Den lilla charmen är privat.


Trädet är ur privata lådor. Det är embossat i grönt embossingpulver med glitter i.
Bokstäverna finns liknande i butiken. Jag har målat dem med mina Ciao-pennor. Ett lager med glossy och vips så har jag egna matchande bokstäver!
Spetsen finns i butiken i många varianter och färger.

Stämpeln är en privat Kenny K-digi. Jag älskar den för den är precis som min äldsta son, glad, ivrig och bäst i hela världen! =-)
Den är färglagd med Ciao, TriaMarkers och ProMarkers ( man tager vad man haver).......
Allt material finns i butiken, förutom det jag nämnt som privat.

Snart kan ni beskåda denna i butiken, så fort jag får tummen ur och skaffar en canvas i RÄTT storlek...... suck....
Glöm inte anmäla er till vår träff 28 April,det börjar närma sig och JISSES vilken bra träff vi på gång åt er!

Ha en underbar vecka och njut alla ni som har påsklov!
På återseende // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar