tisdag 13 december 2011

Vinnare av julkortsutmaningen...

Har ni väntat? Nu har jag klippt en hel massa lotter och mannen har dragit en lott... men innan jag presenterar vinnaren så tänkte jag presentera fem kort som har blivit mina personliga favoriter under tävlingens gång. Dessa kommer här utan inbördes ordning:

Zoras kort till den vita utmaningen
Det här kortet är så otroligt vackert och skirt tycker jag. Massor av fina detaljer när man tittar närmare på allt det vita. Lager på lager, frostigt. Helt underbart...

Annikas kort till utmaningen, något rött, hjärta och stämplat
Det här kortet är så stilrent och snyggt. Älskar de rundad kanterna, det röda utstansade hjärtcirkeln ihop med det svartvit randiga mönstret.. Kanon snyggt!

Snojbis kort till utmaningen julsång:
Gillar det här ramkortet och speciellt föll jag för snöbollarna. Så roligt och lite "nytänk" på hur man kan använda flowersoft pulvret. Dessutom blev jag inspirerad och lärde mig en ny (för mig) kortvikning. Tusen tack Snojbi.

Sivs kort till bingoutmaningen
Mitt matematiska intresse gjorde att jag föll för detta kort. Gillar designen och papperen är så fina tillsammans. Ett fint och välarbetat kort som man skulle bli överlycklig om man får...

Åsas kort till otraditionella färger
Du lyckades så bra med det här kortet Åsa. Riktigt juligt trots den orange färgen. Du visar oss verkligen att julkort kan komma i vilken färg som helst.

Det var mina topp fem kort. Givetvis var det otroligt svårt att välja ut enbart fem kort. Ni har varit så otroligt duktiga. Ge oss gärna respons på vår utmaning. Ska vi ha något liknade nästa år? Ska något förbättras? Tipsa oss om vad ni tycker om för slags utmaningar...






Då så. Nu har jag hållt er på spänn tillräckligt länge. Vinnaren blev....













Ett stort grattis Cecilia. Hör av dig till Scrapbutiken så kommer en julklapp hem till dig.

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till dej Cecilia.
    Jag hoppas att ni kommer att ha en julkortsutmaning nästa år oxå.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ett stort tack för vinsten! Fick reda på det av Siv:)
    Och tack snojbi:)

    SvaraRadera