lördag 10 december 2011

Två snabba!

Ja, hur är det? Börjar hysterin närma sig? Ja, jag känner den och blir som vanligt lamslagen! Jag tröstar mig med att julen kommer och går vare sig hela huset är städat eller inte.....
Så hela kvällen igår satt jag med min snart 6-åringe son och knåpade ihop några julkort. Och även om korten inte blev som jag ville så är det värt den underbara stund jag hade med min andra livslånga kärlek!
 Kortbas av brun cardstock, en underbar washitape, och två tags (privata) med ett jättefint band som finns i flera färger i butiken. Stämplar privata men Tomten kommer från butiken-dock från förra året...
 På tagen har jag fyllt i stämpeln  med en grå glaze-penna (finns i massor av färger till jättebra pris i butiken!).
Det roligaste med det här kortet är min sons hemlighet. Ser ni den? Ja, vi stämplade med watermark-dyna en liten gungande tomte (från Prickiform).

Här har vi ramat in receptet med den här underbara tejpen. Visst är den fin?
Stämplarna är från förra året så de kan vara slut i butiken. Jag är glad att jag har mina =).......

Ja, de här är ju hur enkla som helst och det är kanske det man vill ha nu när dagarna bara går fortare och fortare!?
Håll tillgodo, på måndag blir det fler kort med egna blommor som jag nästan har visat.....
Ha en trevlig kväll och
på återseende  // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar