fredag 25 april 2014

Perfekt Påsk papper

Idag vill jag tipsa om ett papper som jag tycker passar perfekt till att föreviga dina påskminnen på. Jag pratar om ett fint papper från Maja Design serie Vintage Spring Collection och heter 1st of March.

1st of March - MD590
framsida

1st of March - MD590
baksida + bård



Visst är det helt underbart? Tycker framsidan är så fin med "hönsnät" mönstret och påskliljorna.

Jag har använt papperet för att skapa en layout om en påhälsning av en liten kär-ing!


En ganska enkel layout då jag ville att mycket av det fina papperet skulle synas. Använde en bit av ett julpapper från BoBunny som matta bakom fotografierna. Rev även små bitar av papperet och klistrade fast högst upp och längst ned på sidan. 

Har också skrivit lite text med hjälp av klistermärkes bokstäver
Dessa är just nu på rea så passa på! 


Har sytt runt fotografierna med symaskin och till sist dekorerat med söta blommor från butiken. Speciellt gillar jag den översta blomman på bilden. Den är så skir och fin. I mitten på de små lösa blommorna har jag klistrat fast dew drops. Dessa finns också på rea!

Trevlig helg
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar