lördag 5 april 2014

Nu är det vår....

Åh, vad jag älskar när det blir vår... fågelkvitter (även om talgoxen utanför fönstret klockan 4 på morgonen inte alltid uppskattas), vårblommor, knoppar, värme, fika på altan .... listan kan bli hur lång som helst! Dessutom gillar jag att det känns som man har mycket tid kvar på något konstigt vis.

Här kommer ett kort inspirerat av våren...


Dessa underbara papper från Maja Design, 8th of April bara skriker vår tycker jag. Älskar den milda lila färgen. Jag har använt mig både av framsida (blommönstrad) och baksida (randig). Vit cardstock som bas och utstansad blombård samt hjärta. Och visst är rosbandet helt underbart vackert?


Sen blev det massor av blommor som blossom och rosknoppar. Har också använt lila pärlor, fjäril charm och nål samt alfabetsstickers.

1 kommentar:

  1. Så fint, om man bar bytte texten skulle det kunna fungera som ett bröllopskort

    SvaraRadera