söndag 13 januari 2013

Lite romantik...

...så här före alla hjärtans dag, vad sägs om det?

Vad passar bättre än att påbörja  ett romantiskt album. 


I Scrapbutiken finns det nyhemkommna romantiska papper. Jag har använt cardstock som grund och dekorerat med MajadesignVintageSummerBasic192.Runt detta papper har jag målat med vit konstnärsfärg. I bakgrunden har jag ett silverpapper från Creativ.




 Även denna vecka har jag valt att visa en dies från Cherry Lynn - B189 Sentiment Frame #1. 



Cheery Lynn Designs - Premium Die - Tropical Flourish. Jag körde ut två st och spegelvände den ena och dekorerade med silver-glitter-lim. Det är svårt att få till en bra bild på detta men LO.n finns i butiken att beskåda. Det blir väldigt effektfullt. Detta var samma dies som jag dekorerade maskerna med som vi har på kortet.

Här är en dies från Sizzix som just nu finns hemma i Scrapbutiken. Jag har dekorerat även denna med silver-glitter-lim. Rosorna är privata men kommer från Inkido och finns i Scrapbutiken. Det lilla hjärtat-charmsen kommer från Bildmålarna

Spetsen är privat och är densamma som jag har på klänningen. Pärlorna är från Creativ och sitter på band väldigt smidiga att dekorera med och effektfulla. Velvet tvinkets kommer från Prima och hjärtpinsen kommer från Inkido.

Nästa vecka kommer ett Alla hjärtansdagkort

Vi ses /Nettan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar