lördag 1 september 2012

Puss...

Jag har framkallat massor med bilder på när Emelie var liten och det är ett av dem som jag har scrappat på denna vecka. Hon plutar så med munnen. Jag har lovat mönstrat papper, men botten är enfärgad lila.
 Det randiga pappret är är ett nyinkommet papper från BoBunny Smoochable stripe
 
 Även det beiga pappret med hjärtan är nytt BoBunny Smoochable. Hörnet är utskuret i Cuttlebuggen och kommer från Cherry Lynn. Runt det hjärtfärgade "skrapade" jag för att få ett slitet utseende och dekorerade runt med glitterlim. Det randiga bakgrundspappret BoBunny Smoochable stripe knöglade jag ihop och skrapade kanterna på och sedan målade jag det vitt.
 
 De vita rosorna är från Reprint Det lilla hjärtat har jag norpat från Emelie. Under den vita duken som är en del av en större duk som jag klippt sönder finns en Tim Holts blomma.

 De lilaröda blommorna har jag klippt ut ur en klänning som var för liten för Emelie. Den stora rosa blomman är från Prima (tror jag)

 De ljusrosa blommorna från youdo har jag målat vita med vit acrylfärg sedan har jag varvat med en sönderklippt duk, Tim Holtz blomma målad i vitt lite glitterlim i silver halvpärlor.
 Den vita spetsen är från Scrapbutiken
 "Swirl-etiketten" är utklippt från baksidan av BoBunny Smoochable
 
Ha det bra till nästa vecka
 
/Nettan

1 kommentar: