måndag 2 januari 2012

Glitter och glamour börjar året!!

Njae, men det  blev betydligt glittrigare än jag tänkt mig från början i alla fall!
Idag presenterar jag, dagen till ära, en LO om mig!
Jag rev i förrådet i mellandagarna och fick syn på ett gammalt fotografi av mig själv.
Snabbt insåg jag att det inte var igår det togs...
Såhär blev LO:n.
Jag har egentligen inte gjort så mycket utom gått lös med det bruna glitter och Perfekt Pearl i koppar som var med i mitt sista kit från Scrapbutiken.
Till titeln har jag använt ett privat alfabet från Creative Club. Runt varje bokstav har jag ritat med en tunn svart penna.
 Jag gjorde en egen mask genom att stansa ut en blomma i kopieringspapper. På baksidan (av pappret där blomman gjorde hål) tog jag på lim som blir flyttbart när det torkat. Sedan på med massor lim och snabbt över med glittret och duttade fast det med fingret.
Den bruna spetsen är ju bara för vacker, eller hur!?
 
 I botten på dessa blommor sitter en blomma som jag klippt isär från en förklistrad sammetsspets.
Jag tog lim på de tre blommorna och hällde över Perfekt Pearl.
Överskottet som blev när jag hade satt fast dem på Cardstocket gnuggade jag in i pappret.
Sedan gjorde jag blommor av kaffefilter och tog på lim och -brunt glitter. Under blomman satte jag mina favoritband som Butiken har flera färger av.

Så, nu är vi snart tillbaka i rutiner och SNART BLIR DET VÅR!
Hoppas ni hänger med oss under året och tar del av de nyheter som vi tänker presentera!
Vi kan ju börja redan nu, eller?
I butiken har det nu kommit in ett helt ställ med nya Copic Ciao. Härligt!!
Väl mött och på återseende!
// Linda

1 kommentar: