tisdag 17 januari 2012

Enkla nöjen

Visst är livet fullt av enkla saker som vi egentligen tycker om att göra men som vi kanske inte alltid tar oss tid att njuta av. Att mata ankor, åka pulka eller kanske plantera ny plantor i trädgården. Att försöka att komma ihåg att njuta av livet just nu handlar min LO om idag.


Har använt ett mörktgrått cs som bas. Skurit bort bara en liten del av ett underbart papper från Basic Grey som hetter Little black dress. Egentligen gillar jag framsidan bäst. Den är svart med vita prickar. Men den här gången var det baksidan med sin gulbeiga färg som fick visas upp.


Till rubriken har jag använt superfina stickers i brunt (Prima) men jag har också skrivit en del av rubriken för hand. Gillar att blanda typsnitt i rubriken.
Har lagt flera lager av olika gröna papper under kortet. Dessa är hittade i min spillbitslåda. Skönt att använda upp lite därifrån ibland.


Sen dekorerade jag med höstiga blommor och blad. Bladen kommer från butiken och blommor har de massor av liknande! Den gröna fina spetsen finns en liknande fast i andra färger.


Hoppas ni får en riktigt skön tisdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar