onsdag 5 oktober 2011

Marin tävling...........

Oktober månad har tagit sin början och här kommer en ny tävling.
Denna tävling har temat MARINT, det kan vara hav, båtar, fiskar, färger, foton osv...osv.........
Bara fantasin sätter gränserna.

Du kan delta med layouter, kort eller något altrat.

Ditt alster ska vara nygjort för tävlingen.

Du får visa upp ditt bidrag i din blogg om du länkar tillbaka till tävlingen.

Ditt bidrag skickar du till scrapbutiken@hotmail.com  Märk gärna bidraget med "Oktobertävling"
Senast den 31 oktober kl. 23.59 vill vi ha ditt alster.

Priser
Scrapbutiken samt scrapbutikens dt-gäng kommer att utse en vinnare som får hemligt pris. Beslutet kan ej överklagas.
Ett presentkort på 150 kr (som gäller i affären eller webbutiken) lottas ut bland övriga bidrag.

Jag har gjort en egen tolkning i form av ett marint kort. Papper ur Maja Designs "Skärgårdliv". Tagen satt på en tröja jag köpte på västkusten och passade perfekt in på ett marint tema tyckte jag.


Välkommen med bidrag!

1 kommentar:

  1. Kul utmaning! Jag mejlar itt bidrag snarast! Här kan ni se det i min blogg:

    http://zirosscrap.blogspot.com/2011/10/marint-motiv-scrapbutikens.html

    SvaraRadera