torsdag 11 oktober 2012

Äntligen en LO...


Det var verkligen superlänge sedan jag skapade en LO. Ett av de papper som jag fick i mitt paket förra gången var detta underbara papper från Echo Park.

Jag är ju stormförtjust i moln och turkost så det här papperet tog sig lätt in på min topplista. Jag har använt två cardstock, ett vitt och ett rosa som bas. Sedan har jag använt molnpapperet.

Jag hade även en spillbit över från detta pappar från samma tillverkare.
Jag har lagt en liten bit bakom mina två kort. Jag har använt ett pärlband som finns i butiken runt det ena fotot för att dra dit blicken. Jag har också stansat ut lite fjärilar ur spillpapper.
Rubrik och underrubrik har jag stansat ut ur brun cardstock. De små bokstäverna är en dies som finns i butiken. Är helt underbar att använda både till LO men också till kort..

Cirkeln som jag har skrivit lite text i är från ett papper från KaiserKraft som har funnits i butiken men som jag inte är helt säker på om det finns något kvar av. Satte den på ett vitt tårtunderlägg.

Tillsist använde jag orange tyllband och knöt runt det andra kortet. I knuten satte jag fast två lövnålar. På den ena trädde jag en av barnens pärlor.
Jag har blivit riktigt förtjust i dessa tyllband. De finns i flera färger och kostar inte mycket. De blir så dekorativa och jättefina att knyta rosetter av. Dessutom är de fina att sätta in mellan blommor i sina dekorationer, speciellt på askar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar