måndag 29 november 2010

Granar och glöggflaskor...

Idag har jag både fredagens, lördagens och söndagens alster att bjuda på och lite inspiration från en besökare från Scrapbutikens glöggdag! Härligt va?

Först ut är ett julkort där jag använt mig av papper från Pion design, ett glittrigt papper till blommorna och stämplar från Vilda Stamps, flaskorna.Julstämpeln är jag faktiskt osäker på vad det är...
Har även tryckt ut en "lace" med en punch från Martha Steward.
Färglaggt har jag gjort med PROmarkers.




På insidan använde jag baksidan på pappret och höll det rent då den är så fin i sig.


På Scrapbutikens glöggdag så visade Helen hur man gjorde så här fina granar. Denna kommer att hänga i min julgran i jul :)


Och en gran använde jag på ett kort. (Ledsen för den lite mörka bilden men det bländade hela tiden)



Här kommer en ljus bild också.


Och under dagen var det flera som var nyfikna på hur man gjorde dessa härliga granar så Helen och jag visade så gärna. Och detta kort kom från en av de nyfikna. Tack Helen från Kisa för att du delade med dig av dina vackra granar!


Det var vad jag hade att bjuda på denna vecka.

Kram Kattiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar