fredag 20 september 2013

So happy

Idag tänker jag visa er en ny layout som jag gjort. Jag har använt mig av underbara papper från Maja Design som heter Sofiero och 
 grå cardstock som bas. Jag har rivit längst kanterna på papperen med en edge scraper. Gillar verkligen den slitna stilen som man kan få fram. 

Målade en digital stämpel med ProMarkers och Faber Castell pennor. Sedan använde jag stickles för att få vingarna att skimra...



Runt omkring kortet har jag använt en hel mängd av olika dekorationer som jag tycker ger layouten ett lekfullt uttryck. Jag har använt trädekorationer som blad och fjärilar (som jag gillar så här obehandlade men som går bra att måla, embossa, färga in med inka gold mm), knappar och tagsen samt trådrulle toppen kommer från ett kit från BoBunny, 

Tokgillar de underbara dekorationerna med fasettslipning. Finns med flera olika mönster. Har också använt två olika hattnålar och spets från butiken. 





Så här blev den i sin helhet:


Hoppas nu att ni har en underbar fredag och att ni skaffar er lite pysseltid i helgen!

1 kommentar: