fredag 6 september 2013

Julkortsutmaning nummer 4

Lite sent men här kommer i alla fall nästa utmaning i vår julkortsutmaning.

JULKORTSUTMANING NUMMER4
Tags

Vi vill att du skapar ett julkort där det finns ett eller flera tags med på något sätt. Du väljer själv färg och form på ditt kort. Kortet ska vara klart senast den 17 september  kl 23:55. Du får gärna kombinera denna tävling med andra men vi vill att du länkar till oss i ditt inlägg. Lycka till!
Kom ihåg att länka till ditt aktuella inlägg och inte till din blogg!  

Här kommer ett litet inspirationskort där jag använt mig av mer material från kittet som snart kommer hitta ett nytt hem! Allt material finns hos Scrapbutiken utom Tomtestämpeln som är en digital stämpel från Skogstokiga.




6 kommentarer:

  1. Jag har laddat in mitt kort men jag kan inte se det någonstans????
    http://yvonnesscrapkort.blogspot.se/2013/09/julkortsutmaning-4.html

    SvaraRadera
  2. Kul med ny utmaning och en som passar mig perfekt nu när jag är hemma och sjuk.

    SvaraRadera
  3. Sådär nu är mitt kort klart och upplagt på bloggen

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Vad är det som karakteriserar en tag?

    Är hål med band i och rundade hörn ett krav?

    SvaraRadera