torsdag 8 november 2012

Lite inspiration inför upploppet

Då är det ju drygt ett dygn kvar tills tiden går ut på julkortsutmaning nr 6 - enbart vitt!

Jag har knåpat på ett kort och det bidde så här:

 Har använt härlig spets från butiken och knutit en stor rosett. Stansat ut snöflingor och embossat dem med vitt pulver. En pärla i mitten.

 Om jag inte har helt fel så finns denna underbart vackra dies till försäljning i butiken. Det är en Marianne design dies. Har embossat den med vitt pulver. Visst är den fin?


Och så här blev kortet i sin helhet.



Har varit runt och tittat på era underbara fina vita kort. Hoppas jag får kika på några till innan lördag...

Förresten, syns vi på träffen den 17:e? Har du inte anmält dig en så finns det fortfarande några platser kvar...


2 kommentarer:

  1. Ett helt underbart vitt och tjusigt julkort

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt, jag gillar verkligen helvita kort!
    Men hjäälp, jag hade ju missat den lilla detaljen att det bara var en vecka man hade på sig from nu, blir till att gå upp tidigt imorgon alltså ;)

    SvaraRadera