tisdag 21 augusti 2012

LO med BoBunny

Idag bjuder jag er på en LO där jag har använt ett vackert papper från BoBunny. Serien heter Little Miss och det här papperet heter faktiskt samma sak Little Miss.

Började med en brun cardstock som bas. Skar bort lite av det mönstrade papperet så att det blev som en brun kant runt mönster papperet. Den här gången valde jag att använda baksidan av papperet.

Sedan rev jag en bit av det här mönster papperet som kommer från samma serie och heter Little Miss Brenna. Använde även här baksidan.

Satte på kort och knöt på ett brett rosa organsa band. Sedan använde jag en av mina band favoriter som är halvpärlor på ett band. Detta klistrade jag fast ovanpå det rosa bandet. Satte även fast en stämpel. Använde glitterlim på vingarna. Visst blir det skirt och fint?

Tillsist satte jag fast rubrik och några små klistermärkesbokstäver (dessa är ur egen gömma men det finns liknande i butiken).

Klippte även ut de två små blombilderna ur detta klippark och satte fast under bandet.



För att rama in fotot och dra blicken till det så använde jag mig av tre rosa blommor som kommer från butiken. Jag stansde även ut rosblad med en superfin stans och satte en pärla i mitten.






Så här blev hela LO i sin helhet:



Hoppas nu att ni har skaffat er en bra start på veckan och glöm inte att kika in här i bloggen eller på FB på torsdag för då händer något roligt (tycker åtminstone jag som är tokig i tomtar... fniss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar