söndag 15 juli 2012

Ett rosa gratulationskort

Här kommer ett födelsedagskort i rosa, som ni nog förstått är en av mina favoritfärger.  
 Platta blommor från Prima toppade med en ros och så min favoritstans med rosenbladen men nu i vitt.
 Nellie snellen dies till etiketten. Swirlen finns i Scrapbutiken jag kommer inte ihåg vad den heter, den är jättefin och användbar då den finns i olika storlekar. Runt den rosa cardstocken har jag haft silver glitterlim
Stämpeln är från Bildmålarna. Den är målad med Distress Markers på 300 gr akvarellpapper som i sin tur är utskuren i Silhouette Cameo.
Nya favoriter på gång Martha Stewart stansar visst blir de fina, dessa spetsstansar. Man kan variera i all oändlighet. Grunden är cardstock Frensh Vanilla och sedan ljusrosa cardstock. Det prickiga kortet hittade jag i min låda med överblivna papper så den törs jag inte säga vad det är, men det finns liknande i butiken.


Ha det bra vi syns om en vecka /Nettan




2 kommentarer: