söndag 9 september 2012

Lycka till

Från början tänkte jag att detta kort skulle vara blått och vitt men allt eftersom jag jobbade med kortet fick jag nya ideér. Slutresultatet blev inte alls vad jag hade planerat från början med änglar. Men jag är nöjd ändå.
 
Vitt cardstock som grund tillsammans med Maja Design - Äntligen - Naturen doftar.
Bandet finns i Srapbutiken. Cherry Lynn - Lace corner heter dies:en stämplad i samma maja design papper som bakgrunden. Min rosstans en del i linfärgad cardstock och en del i bakgrunspappret.

 Insidan här har jag lämnat plats för att kunna skriva. Det jag hade i åtanke var Lycka till i nya hemmet och att skriva sina namn. Plastlocket kommer från en godisburk som jag klippt sönder.
 
 En jättefin stämpel från Vilda stamps målad med Distress Markers
 
Baksidan men en fin stämpel från Scrapbutiken som jag satt min signatur i.
 
Ses om en vecka/ Nettan

5 kommentarer: