söndag 4 maj 2014

Album fortsättning

 Här är första uppslaget

 Andra uppslaget, jag har använt mig av  cardstock som grund och kombinerat med papper ur Primas Fairy Belle Collection

 Jag har försökt hålla mig till samma romantiska tema, här med ett papper från Bo Bunny Little miss Maree

 Mer prima Fairy. Om ni dubbelklickar på bilden ser ni hur jag har fäst upp papprena. De korta sidrna är de delar jag har sytt fast i pärmen innan jag klistrade på skinnet på utsidan. För att komma igenom kartongen som är grunden i pärmen borrade jag hål som jag sedan sydde i.
Som ni ser finns det lite fler sidor att göra i pärmen.

Här är sista uppslaget med papper från Webster´s pagees

Alla papper och stämplar kommer från Scrapbutiken

/Nettan




3 kommentarer:

  1. Wow, så fint! En av mina favorit serier!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. :-) Måste kolla om de har mer papper i butiken.

    SvaraRadera
  3. Regardless of how overweight you can or may not be. If you purpose for an average of two-4 pounds of weight loss according to month over the direction of a yr, it's 24-forty eight pounds misplaced in a year! No longer to say, you may have hooked up long-lasting. http://novusantiagingserumrev.com

    SvaraRadera